lördag 28 april 2012

11 m2

Nu har jag bara tre nätter kvar i mitt rum på universitetscampuset. Vad snabbt tiden gått!

Hade min sista praktikdag i går. I går var också första gången jag fick besök av Kackerlackan i mitt rum. Några ödlor har jag haft redan tidigare, men inga kackerlackor. Ser det som ett tecken på att det börjat vara dags att packa sina saker och åka vidare.

Att bo på campus har fungerat bra. Det är billigt och man har det man behöver. Den största nackdelen enligt mej är att man inte har något eget kylskåp. Det finns nämligen osttjuvar här...

Campus ligger i Sainte-Clotilde, ca 20 minuters bussresa från Saint-Denis centrum. Bussförbindelserna är bra, men tyvärr slutar de gå runt klockan åtta på kvällen. Det är ändå lite väl tidigt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar